Verzendkosten

Verzending naarVerzendkostenGratis vanaf
Nederland (incl. track & trace)
€ 2,95 € 50,-
België (incl. track & trace) € 7,95 € 50,-
Duitsland (incl. track & trace)
€ 7,95 € 75,-
Verenigd Koninkrijk (incl. track & trace)
€ 12,95 € 75,-
Overige landen
€ 29,95 -
Let op: Geen track & trace bij orders van minder dan € 25,-


Bezorging / levering

Levertijden

Besteld voorBezorg op/naGeen bezorging op
Nederland
16:00 Volgende werkdag Zondag
België  16:00 3 werkdagen Zondag
Duitsland
16:00 4 werkdagen Zondag
Verenigd Koninkrijk
16:00 6 werkdagen Zondag

Ik wil graag mijn bestelling ergens anders laten bezorgen, kan dat?

Dat kan zeker. U kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres invoeren dan uw eigen adres.

Wat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het aan te nemen?

PostNL zal het pakket aanbieden bij de buren. (Mocht u dit NIET willen laat het ons dan even weten, dan geven we dit aan op het pakket!). U ontvangt dan een briefje waarop staat op welk adres de postbode het pakket heeft afgegeven. Als bezorging bij de buren niet lukt proberen zij het nog een tweede keer. Mocht ook dit niet lukken, dan wordt het pakket afgegeven op het afhaalkantoor van PostNL waar u drie weken de tijd heeft om het pakket af te halen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als u artikelen in een pakket worden verstuurd ontvangt u zodra uw bestelling bij ons verzonden wordt een email met daarin een Track and Trace code. Hiermee kunt u nauwkeurig volgen waar uw pakket zich bevindt en wanneer dit zal worden bezorgd.


Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. In dergelijke gevallen kunt u de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen. Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen wij controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van uzelf weer naar u toegestuurd moet worden.

Wanneer u een bestelling wilt retourneren dan heeft u 14 dagen om dit aan ons te laten weten. Dit kan via ons mailadres contact@scooterist.nl maar mag ook via telefoon 06-53132256 of via de postduif. Na het aanmelden heeft u vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Retouren waar accessoires of labels ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.

Indien gewenst kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.

Herroepingsformulier/retourformulier downloaden


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@scooterist.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.